Skocz do zawartości

Fotografia

3889 odpowiedzi w tym temacie

#3461 MZK

Placuch

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 968 postów
  • Miejscowość:Wrocław

• BF2 GUID - MZK^pl

Napisano 30 grudnia 2012 - 15:19

Studiuję i żyję, to zajmuje mi sporo czasu. ;p Zdjęć nie robię zbyt często, w sumie tylko na wyjazdach, a tych nie ma za dużo. Poniżej daję link do kilku świeższych, ale raczej nie konkurują z Waszymi. ;p
Link

#3462 90s

Emeryt Clan Leader

• Zarząd
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 366 postów
  • Miejscowość:Burton On Trent

Napisano 30 grudnia 2012 - 15:50

To nie wiele robisz kolego:), fotki pierwsza klasa, bardzo mi się podobają.
Poza tym to Szczęśliwego Nowego Roku :)
Dołączona grafika

#3463 bofir0

Placek

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 506 postów
  • Miejscowość:Szczecin

• BF2 GUID - bofiro

Napisano 31 grudnia 2012 - 15:24

Dołączam się do wątku z prośbą. Czy ma ktoś do polecenia jakieś poradniki na pierwsze kroki przy raczkowaniu?
Generalnie z ciekawszych rzeczy to znalazłem coś takiego http://www.fotografu...a_fotograficzne .
Nie muszą to być koniecznie poradniki internetowe. Równie dobrze mogą to być dostępne szeroko książki :)
Chce się na uczyć cykać lepsze fotki, bo w wakacje jadę na motorze w podróż do okola Polski i na pewno jakaś okazja się natrafi by uwiecznić ją :)
Szczęśliwego Nowego Roku
Dołączona grafika

#3464 Face775

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 36 postów
  • Miejscowość:Wilkołaz

• BFBC2 GUID - Face775

Napisano 01 stycznia 2013 - 19:01