Skocz do zawartości

Fotografia

3889 odpowiedzi w tym temacie

#2761 DNIKRAT

Placek

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 391 postów
  • Miejscowość:Śląskie

• BF2 GUID

Napisano 30 września 2011 - 18:54

Siemka,

Chciałem z żoną kupić sobie nowy aparat, generalnie zdecydowaliśmy się na lustrzankę. Taką prostą, zwykłą dla amatorów.
Zastanawiamy się nad najtańszą produkcją Nikona, a mianowicie D3100.
Patrzyłem za kitami i ciekawią mnie dwa:
D3100 + obiektyw 18-105 VR za 2300zł - Proline
http://www.euro.com....200-vr-dk.bhtml

Czy warto dokładać do tego drugiego zestawu? Nie znam się na fotografii i żeby coś wyszło będę się musiał nauczyć co i jak. Czy w ogóle D3100 to jest wybór właściwy jak na totalnie amatorskie użycie?

Oczywiście wolałbym wydać jak najmniej, jeśli sam obiektyw 18-55 wystarczy to może D3100+ 18-55 VR za 1990zł - Proline

Mam nadzieję, że wszystko jasno opisałem. Z góry dzięki za odpowiedź.
Dołączona grafika

#2762 90s

Emeryt Clan Leader

• Zarząd
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 366 postów
  • Miejscowość:Burton On Trent

Napisano 30 września 2011 - 19:02

A co spowodowało że lustro chcecie?
Dołączona grafika

#2763 DNIKRAT

Placek

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 391 postów

• BF2 GUID

Napisano 30 września 2011 - 19:08

Wyświetl postUżytkownik 90s dnia 30 września 2011 - 19:02 napisał

A co spowodowało że lustro chcecie?
Generalnie chyba więcej można dzięki takiemu aparatowi. Możliwości rozbudowy, hybryda tego nie daje. Nie wiem jak to będzie z robieniem zdjęć, czy sobie poradzimy? Chociaż myślę, że jak się przysiądziemy to się nauczymy.

edit: nie stawiam na lustrzankę ostatecznie, jeśli zaproponujesz jakąś hybrydę też się pochylę. Możliwe, że jestem w błędzie :)
Dołączona grafika

#2764 pu5z3k

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 96 postów

Napisano 30 września 2011 - 20:04

Dołączona grafika

#2765 Tussek

Placek

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 368 postów
  • Miejscowość:Pyskowice

• BF2 GUID - Tussek

Napisano 30 września 2011 - 20:16