0
S.T.A.L.K.E.R.
Rozpoczęty przez Infinity_23, 20 kwietnia 2007 - 21:55
82 odpowiedzi w tym temacie
#42
Napisano 22 maja 2007 - 19:47
skoro wiesz gdzie jest bar to nie rozumiem problemu. ("az takim" ?? XD joke ;]) ja osobiscie kupowalem tylko ammo i pateczki/bandarze reszte trzeba dostosowac do poziomu przeciwnikow (wyrzszy poziom lepsza bron/ammo bo wtedy mozna zbierac, nie chodzi mi o poziom trudnosci gry
co do strzelania to z doswiadczenia wiem ze przynajmniej na poczatku nie warto sie bawic w strzelanie z daleka bo to jest strata amunicji zwykle, moim zdaniem najlepije kucnac gdzies wmiare blisko za drzewem/czyms co daje oslone i dopiero strzelac
co do strzelania to z doswiadczenia wiem ze przynajmniej na poczatku nie warto sie bawic w strzelanie z daleka bo to jest strata amunicji zwykle, moim zdaniem najlepije kucnac gdzies wmiare blisko za drzewem/czyms co daje oslone i dopiero strzelac
#44
Napisano 22 maja 2007 - 23:28
w sumie to ja zawsze ammo do pistola mialem jak piasku pod nogami (ponad 300)
#47
Napisano 23 maja 2007 - 16:16
Volf spzredaj ale zostaw sobie ok 50 ;] moze sie przydac jak nie chcesz pzreladowywac glownej broni
#49
Napisano 23 maja 2007 - 18:08
volf to ty dopiero w agropromie jestes? czy juz gdzies wczensiej znalazles??
znajdz sobie obokana z celownikiem optycznym albo g36 to dopiero wymiata
przestrzegam od razu: jak sie bedziesz wybieral do mozgozweglacza albo do samej elektrowni uwazaj na ziomkow z RPG-7 (bazooka) boli jak dostaniesz a nawet bardzo - wlasnie teraz jestem w samej elektrowni i co chwile albo snajper z Gaussem albo frajer z RPG wzglednie wojskowy helikopter (tak ma rakiety i dzialko!)
znajdz sobie obokana z celownikiem optycznym albo g36 to dopiero wymiata
przestrzegam od razu: jak sie bedziesz wybieral do mozgozweglacza albo do samej elektrowni uwazaj na ziomkow z RPG-7 (bazooka) boli jak dostaniesz a nawet bardzo - wlasnie teraz jestem w samej elektrowni i co chwile albo snajper z Gaussem albo frajer z RPG wzglednie wojskowy helikopter (tak ma rakiety i dzialko!)
#50
Napisano 24 maja 2007 - 08:03
ja musze przyznac ze po gaussie spodziewalem sie troszke wiecej
#52
Napisano 24 maja 2007 - 15:48
ja ci powiem - warto! ta gra jest genialna jak dla mnie
codo tematu - wczoraj wlazlem na teren elektrowni czy ktos wie jak zrobic zeby te helikoptery do mnie sie nie napieprzealy??? i co sie stanie jak zegra do zwracia wskaze 0:00??
do gaussa nie znalazlem amunicji ale wole dragunova z ammo p-panc - tez jest dobre
codo tematu - wczoraj wlazlem na teren elektrowni czy ktos wie jak zrobic zeby te helikoptery do mnie sie nie napieprzealy??? i co sie stanie jak zegra do zwracia wskaze 0:00??
do gaussa nie znalazlem amunicji ale wole dragunova z ammo p-panc - tez jest dobre
#54
Napisano 24 maja 2007 - 19:06
z tego co pamietam to tam pisze ze 5-6 min do przeciazenia to chyba mowi samo za siebie co do ammo do gaussa to zbieraj od tych co go urzywaja Brayan kupuj jak tylko zobaczysz
#56
Napisano 24 maja 2007 - 20:59
volf masz angielska wersje gry? aha to jestes teraz na wysypisku masz niedaleko do jantaru i pierwszego spotkania z zombiakami i "Powinoscia"
wiesz zebralbym ammo... gdyby snajperzy spadali z dachow wiezowcow a tak to tylko gaussy spadaja a trupy na dachach
ktos ma jakis sposob na te durne helikoptery? i co sie dokladnie dzieje w czasie zwarcia? bo brzmi fajnie:D chyba gdzies sie zaszyje i poczekam to 5 minut
wiesz zebralbym ammo... gdyby snajperzy spadali z dachow wiezowcow a tak to tylko gaussy spadaja a trupy na dachach
ktos ma jakis sposob na te durne helikoptery? i co sie dokladnie dzieje w czasie zwarcia? bo brzmi fajnie:D chyba gdzies sie zaszyje i poczekam to 5 minut
#57
Napisano 24 maja 2007 - 23:36
co do heli to chyba od czegos jest to RPG nie ??
#59
Napisano 25 maja 2007 - 14:49
hmmm od tego zeby sprzedawac je ? heh biec i nie strzelac ? z tego co pamietam z wejscia do elektrowni wychodzi spora grupka moze byc ciezko sie przebic
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych