S.T.A.L.K.E.R.
#21
Napisano 18 maja 2007 - 14:10
#23
Napisano 18 maja 2007 - 15:04
Mam nadzieje, że wiecie, że STALKER ma 7 zakończeń ?
plaY^ | www.play-esports.pl/ | #plaY^ @ QuakeNet
#26
Napisano 18 maja 2007 - 21:59
#28
Napisano 18 maja 2007 - 22:38
#29
Napisano 18 maja 2007 - 22:40
http://www.gram.pl/f...p?id=1360&str=4
oprocz tego ze miotaja toba na odleglosc to zabija jednym spojrzeniem... fajne:D
#30
Napisano 18 maja 2007 - 22:54
http://www.gram.pl/f...p?id=1360&str=4
czy ktos wie co to jest? bo ze prototyp to sie domyslic mozna
#31
Napisano 18 maja 2007 - 23:15
PS Karnos Poltergeista to w Dolinie Mroku jest ?
#32
Napisano 19 maja 2007 - 11:37
Użytkownik Vandal_PL dnia 18-05-2007 - 20:38 napisał
to ten co podalem wczesniej, film sam nagralem.
EDIT : Barcel to ten sam, tyle ze ja gram na ultra low...
#33
Napisano 21 maja 2007 - 13:54
2.daszek - jak sie robi to pchniecie nozem jak zabijales tego dziada? prawym myszki?
3.czy ktos wie co to za gnat byl co dalem zdjecie?? (pochodzi z gram.pl)
4. to samo pytanie co vandal - jak dojsc do Powinnonsci?? i czy zeby mnie przepuscili do baru musze koniecznie miec dokumenty z Agropromu?
5.wiecie skad mozna jakas lepsza zbroje wytrzansac? bo ja mam kurtke bandycka... troche dziadowska...
#34
Napisano 21 maja 2007 - 18:42
ten link co dales to ja tam nie widze granata
4 (1/2). nie tyle zeby wejsc do baru co zeby sie "Powinnosc" przepuscila pzrez swoja placowke
5. lepszy pancerz dostaniesz od barmana jak mu dasz papiery
innymi slowy kierunek Agroprom
#35
Napisano 21 maja 2007 - 22:17
teraz robie misje w Jantarze z laboratorium X16 - ku*** te zombiaki sa wnerwiajace wsadzasz im 4-5 kulek w leb a ten dalej stoi... albo snorki w duzych ilosciach
na dodatek jak tam lazisz to sam mozesz stac sie zombiakiem:D
agroprom juz przerobilem... nawet laboratorium X18 i dalej mnie nie przepuszczaja - mysle ze chyba trzeba cala arene przejsc wtedy cie przepuszcza... ja stoje na etapie z shotgunami
#36
Napisano 21 maja 2007 - 23:10
bar jest obok areny xd
#37
Napisano 22 maja 2007 - 14:06
1. Brak wozów - czasem trzeba się nachodzić, a tego najbardziej nie lubię. Z tym wiąże się druga wada
2. Za duże rozmieszczenie anomalii. Ja rozumiem, po wielu dziwnych wybuchach musi być coś dziwnego w przestrzeni, ale aż tyle? Tutaj się wręcz potyka o anomalie. Lepiej było by wywalić je z dróg i umieścić pojazdy
3. Handlarze - tylko kilku można sprzedać balast, reszta handluje apteczkami i amunicją - a czasem ma się coś wartościowego i ciężkiego. Skutek taki, że każdą napotkaną broń opróżniamy z amunicji i wywalamy.
4. Przeciwnicy to kosmici - wytrzymują niekiedy całe serie z karabinu. Nie oczekuję tutaj Flashpointa, ale bez przesady - czasem trzeba się zdrowo napocić, żeby kogoś ubić - na dodatek nas kładzie o wiele mniej kulek, niż wrogów
5. Celność broni - to jakaś żenada. Rozumiem, że headshoty to nie łatwa sprawa, ale nawet w bliższej odległości jest to trudne. Oczywiście, jak przy odporności naszych wrogów, niemilcy strzelają o wiele celniej niż gracz. To sprawia, że gra jest naprawdę trudna (nawet na 2 z 5 poziomów trudności!)
Do tego grafika....Owszem, jest ładna i pewnie w najwyższych prezentuje się doskonale. Na moim wiekowym sprzęcie na low mam około 25 - 30 FPS. Taki Far Cry już był ładniejszy, a lepiej działał - gra kilka lat starsza od Stalkera
Żeby nie było, że tylko narzekam - bardzo podoba mi się falloutowy klimat oraz nastrojowa muzyczka. Do tego można w kilku momentach się zlać w spodnie ze strachu ;p
#38
Napisano 22 maja 2007 - 16:30
segundo tez mnie wnerwia ze nigdzie nie moge ammo do M4 kupic ani zadnych bajerow fajnych a ammo do kalacha i obokana jest dopiero w barze wzglednie u ekologow
vandal... wiem gdzie jest bar a gdzie wejscie do bazy powinnosci a takim idiotą nie jestem...
nawiasem mnie zombiaki lekko wnerwiaja - jedyne czym sie rozni zolnierz zwykly od zlonierza zombiaka to to ze zolnierz sie chowa i gada po rusku. ale za to zombiaka nawet headshot z shotguna z przystawienia nie zabija (sprawdzalem!) a strzelaja tak samo celnie jak zolnierze a jak w okolicy sa snorki to juz wogole masz zabawe na maxa - stoi 10-15 m od ciebie - jump - i juz cie oklada po ryju...
#39
Napisano 22 maja 2007 - 17:45
W takim wypadku poszukaj jakichs czitow na necie do niej, powinno Tobie sie grac o wiele latwiej.
Ta gra nie polega na zwerbowaniu jaknajwiekszej kasy. Tylko umiejetne jej rozdysponowanie. Osobiscie kupowalem ewentualne apteczki lub ammo, ktore mi brakowalo (Ulad Warszawski), armory do kupienia i tak sa kiepski, najlepszy to jest kombinezon od profesorka, ktory otrzymuje sie za wykonanie zadania.
Barcel -> Ja nie mialem zadnych problemow z ammo czy to z zabijaniem.
Gre w wiekszosci przeszedlem z "kalachem" z zamontowanym scoopem. Wystarczy powoli isc do przodu i nie wyrywac sie na rzez.
Ja robilem tak, ze w cisnych miejscach dwururka, a w wiekszych lokacjach kalach (pozniej bron NATO). Amunicje odzyskiwalem od przeciwnikow.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych